Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, December 27, 2013

Bila awak takde..

hai semua..

 Lama tak update ape2..sejak2 busy study nie..smpai sekarang..sekarang dh study week..next week final..tp study pon tak lagi..mood hilang..semua hilang..tambah2 bila dia jugakk hilang..aku hilang arah..

  Dia yang aku selalu cerita tuh..kiteorg okay..smpai satu hari..12/11/2013..aku ingat last msg kiteorg..lepas tu die dah deactive fb die..sasau aku cari die..ingtkan sekejap je..tp smpai sekarang 28/12/2013 die still tak activekan smula fb dia..giler aku kan..terkesan jugak aku..mula2 tu i'm cryingg every night think of the lost.macam mne die..kenape die buat mcm nie..aku tanya semua org..takde yg tau..atau ade yg tau tp buat2 xtau..takpe lahh..aku terima..dia tak nak terima aku,aku terima..tp die dah risaukan semua orang..yang paling tak tahan part org cerita pasal die yang aku pon tak tau btol ke tak..aku mmg kenal die tp tak lah sepenuhnya..cerita macam2 nie buatkan kepercayaan aku goyah..aku nak percaya siapa aku pon xtau..kawan2 dia tnye aku mane die pergi.aku pon xtau nk jwab mcm mane.aku pon xtau sbb die..n aku pon tgah mencari dia..jadi,aku jawab yg termampu je.
  Kalau die kembali??aku nak tanya dia satu2,banyak perkara yang aku nk cerita..bnyak benda aku nak tau.yg paling penting aku rindu dia sangat2..sekarang aku dah boleh terima tp kadang2 akan dtg satu masa yang aku terlalu rindukan dia smpai air mata aku keluar lagi..bnyakk dh membazir tu..de org suh aku move on.aku cuba tp aku tak dpt buang die..aku takleh nk cuba sayangkan org lain bila aku dh syg kt seseorg tu..susahh untuk aku buat mcm tu..ermm :'(
     Aku penah janji dgan dia nak tnggu dia..smpai skarang aku tnggu dia..aku tnggu siang,mlam,pg,ptg..kalau awak baca nie..awak tau sape..saya de fb awk je..yg lain sume xde..sy xtau nak cari awk mcm mne..awak jauh dekat sana..please come back..without u i fell empty..kenape u buat mcm nie..i xtau..perlu ke smpai mcm nie..u tau i mcm mne kan..i terima u seadanya..jangan pergi mcm nie..u lukakan i sangat2..
  
  Baca semua conversation kita,tgok gmbar u buat i sedih sorang2..nnti dtg balik tau..take care.. :)

0 comments: