Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Wednesday, October 9, 2013

I am a student again..

Salam semua...

       Lama giler aku tak update blog kan??haha...bukan malas..tpi sejak entry sedih2 je beberapa kali kuar..aku takde idea nak update aper..nie baru ader idea semula..banyak dh draft dlam otak nie nak letak dalam blog..tunggu ader mase je..hehe...sorry kawan2..sekarang aku dh study balik..dulu masa rajin update tu pon sebab dah habis matrik..jd penganggur..sekarang dh jadi student semula..

     Nak tau???sekarang aku dah belajar semula dekat uitm shah alam..ha..sape2 yg ader dekat sini nak jumpe dengan aku bleh je..aku suke keluar dengan kawan2 aku nie..sebab bosan duk sini..kawan2 matrik semua jauh..yg ader kt sini pon busy..jd tak nak lah kacau dieorg..aku g lah tambahkan kawan2 baru lagi..haha..kos ape aku ambik??kos pengurusan pembinaan..well.,cita2 aku kan nk jadi arkitek..tpi macam tak leh dpt je dgan result yg ade.so,dpt kos nie pon mcm happy..ape2 je yg berkaitan dgan pembinaan semua aku belajar..termasuk lukis pelan..huhu...giler suke!!

    Jadi..spent time kt sini dah jarang..FB je aku rajin on..blog nie nak update kene ade idea dulu..baru bleh..lpas tuh kene pakai lappy..syok sket nak menaip..maklumlah..kita takde tab (tetibe je) hahaha..harap korang2 brsabar menunggu entry terbaru ye..haha...korang tunggu ke??haha..perasan plak..

tgok gmbar aku untuk lpaskan rindu korang tu..hahah...motif sngat kan??


next update:: --my family--

0 comments: