Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Sunday, August 18, 2013

Makin lemah ke?

Salam semua..

  Sorry..,hari nie dan bnyak lg post tak seceria dulu..aku ingatkan aku dah cukup kuat untuk terima semua nie..tpi dah seminggu lebih..aku makin lemah..,sakit..tak kuat untuk terima kenyataan..setiap kali sebelum pejam mata.,aku tgok gmbar die..bila terjaga..dia orang pertama aku teringat..kenapa sampai aku jd mcm nie..kita bukan ade ape2..kita cuma kawan..cuma saya yang sayangkan awak lebih dari tu..tpi saya ingatkan takde ape lame2..tapi saya salah..makin sakit semua nie..hurmm.. :'(

  Aku tak pernah mcm nie..even when aku break haritu pon tak sesedih nie..yes!!i know what i feel..am i love u too much?until i get hurt the most?yes..,i tau yg u pnah ckp jgan syangkan u..nnti i sakit..tgok..org dgil kan.slalu kene terima ape2 tindakan yg dh dibuat..aku tak benci die..tpi makin sayang..dan lebih menyakitkan bila aku kene tipu diri aku..yang aku anggap dia hanya seorang kawan..

  Dah lahh..my tears cannot stop..every night..i cry..becoz of u..
Take care all :)


0 comments: