Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Tuesday, July 23, 2013

I made it...for u..

Salam semua...

  Hari nie...ade beberapa quotes atau kata2 jiwang yang aku buat sendiri...semua nie untuk si dia...ehem2...ayat dari hati je nie...ntah lah...terkesan ke tak dalam hati..

  "Sakitnye saya sayangkan awak..sakitnya saya rindukan awak..tapi semua sakit tu saya tahan macam mana saya tahan perasaan saya nie"


"Thanks to the love that breaks me..now I appreciate it more..I love u now but u dont love me..i'm okay..as long as u will be besides me"


"Rasa ini mungkin membunuhku tanpa ku sedari..masa tetap berlalu tapi aku sentiasa menyayangimu..biarkan aku begini walaupun aku mungkin terseksa sendiri"


"Tak mungkin ku dapat capai tanganmu,apatah lagi memiliki hatimu..sungguh aku menyayangimu...saat ku pergi menjauh,aku merindukanmu..sakitnya menahan rasa untukmu" 

0 comments: