Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Wednesday, May 2, 2012

What to do??

Salam semua..

   Entry kali nie ringkas dan tak berapa nak padat sangat..sebab kebosanan berada pada tahap paling maksimum aku terpaksa buat satu entry nie..haha..aku kan cuti sebulan sebelum masuk balik nnti..memang bosan giler lah duduk kat rumah..tak tau nak buat ape..kerja aku tido,makan,online,texting,calling...tu je lah smpai dah rase bosan nie..haha..
   Nasib baiklah minggu nie ada kenduri kat kampung..hari jumaat balik kampung.kenduri hari sabtu..jemputlah datang ye semua.ohh ye..,kampung aku dekat temerloh.bila dah balik kampung memang tak boring langsung lah kan.dapat berkumpul ramai2 dengan semua saudara-mara.dah lah semua memang giler2..hehe..kalau dah balik kampung  nnti takde lah bosan..sampai tak nak balik rumah..
tu je lah entry nye..malas nak menaip sangat..haha..



0 comments: