Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday, March 3, 2011

Menunggu keputusan SPM 2010!

Hahahaha...debaran telah terasa bagi semua calon-calon peperiksaan SPM 2010..mane tak nye 23 haribulan 3 nie kan dah nak keluar result SPM tuh..jeng3..hahaha..korang agak2 dapat berapa ye?Bila cerita pasal result nie mesti ramai yang cuba untuk mengelak.sebabnya?takut,malu n macam2 lagi lah..hahaha..kalau takut kenapa ambik exam?sebab dah ditetapkan ke?kalau dah tau macam tuh kenapa tak nak belajar rajin2?hahaha...jawab2 semua tuh..hihi..
   
   Aku duk tulis pasal result nie sebenarnya aku pun debar jugak.hehehe...yelah sebab aku pun salah satu calonnya.Tengah terfikir dapat berapa lah nanti..semakin dekat dengan tarikh keramat tuh semakin gemuruh perasaan ini..rilex2..wahhhh..,xleh...


    Selalu nyer bila nak dapat result nie aper yang korang buat?pergi beli baju baru nak pakai masa ambik result ke,duk sorang2 ke ataupun pergi keluar menenangkan diri?korang je yang tau jawapannyer kan..so,pandai2 korang lah nak buat ape..jangan tak datang masa ambik result pulak..hehehe..


*Banyakkan berdoa sebelum ambik result tuh..

4 comments:

raihanah said...

good luck TZ . nnt hari result keluar kitorg merentas desa .. wohooo !!

Airina said...

Goodluck to u !! I'm of the candidates too..!

Nur Athira Izzaty said...

raihanah-ok2..tq..
airina-u too..

aku punya suka said...

amacam result?huhu