Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Monday, March 7, 2011

Hangout with my frenz..

Boleh tak kalau entry nie takde gambar sebab semalam i tak bawak my kamera sekali lah..malas kot..takut hilang..hahaha..


   05/03/2011 ada Karnival Pengajian Tinggi dekat kuantan nie..berlangsung dekat Sultan Ahmad Shah International Convention Centre sebelah dengan Hotel Zenith.actually bangunan nie baru buat and baru je siap...tak sangka pulak die buat kat sini..hehehe..aku dengan budak2 kelas 5Sains 2010 dah berjanji konon2 nak g sama2..aku pergi dengan intan n lizz.farah dah tunggu kat tempat tuh.bila kiteorang sampai puas tunggu orang lain last2 kiteorang decide nak masuk je lahh..biar orang lain datang nanti masuk terus..


  Dekat dalam tuh punya lah ramai orang memang rasa susah nak bernafas..macam tengok konsert pun ade jugak tapi tempat nie macam kecik so,memang nak jalan pun susah..tak nampak lantai..hehehe..bila dah masuk tuh dapat beg JOM MASUK U warna oren.ambik beg tuh n kiteorang pergi kat booth2 yang ade kat situ..aku cam bengang sebab penuh terus keluar jap.tiba2 shila call cakap dieorang dah sampai aku pun g masuk sekali lagi dengan dieorang.kawan2 aku yang tadi hilang kat mane entah..hahaha...
  Hampir semua booth aku ambik risalah2 U dieorang..lepastuh intan call suh keluar sebab dieorang dah ambikkan untuk aku..aku teman dieorang..banyak kali jugak call aku sebab nak ajak g East Coast Mall(ecm) pulak..


    Lepas keluar tuh kami semua jalan kaki je pergi ecm sebab dekat je..kat bangunan depan je..memang penuh budak2 sekolah dari daerah2 lain jugaklah dalam ecm nie..dah macam dekat sekolah aku rasa..hehehe..kiteorang nak g makan tapi KFC,PizzaHut,Rasamas n semua restoran dekat ecm penuh..perut pulaj dah lapar..nak cepat sebab pukul 2 Farah kena pergi kuantan parade nak keje..kiteorang g je lah makan dekat Mama Chop Papa Grill..hahaha...dah yang nie je takde orang..hehehe..


    Siap makan kiteorang pergi hantar Farah tahan teksi.hehehe.lepas tuh jalan2 dalan kedai2,parkson sebab nak tunggu pukul 2.45.sebab wayang start pukul 2.45..tiket kiteorang dah beli awal2..takut nanti penuh orang jugakk..hehehe..dalam 2.30 tuh kiteorang dah naik atas pergi beli popcorn n air..tunggu dalam lima minit then,masuk lah wayang..tengok cerita kembar siang..memang best lahh..


   Dalam pukul 5 lebih kiteorang balik rumah..hehehe..memang best sebab lama tak jumpe dengan kawan2 lama..lama lah sangat..hahaha..

0 comments: