Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Wednesday, March 30, 2011

Aiskrimm..emm..

Hari nie tetiba nak cite pasal aiskrim nie..apsal??sebab nie aiskrim baru dari cornetto.tapi apsal lah aku g buat entry pasal aiskrim baru nie,bukan dapat komisen pun kalau promote aiskrim nie..hahaha...tak kira nak cite jugakkk..sebab nye aku suka giler kot..(wlupun baru skali try)


   Dalam hati memang nak g beli setiap hari bila kaeluar aiskrim nie tapi asyik tangguh n berfikir sedap ke tak aiskrim nie..last2 g lah beli..makan2..mak aiii..sedap giler tuh..hehehe..dan nekad nak beli lagi dan lagi tapi bile time ade duit je pergi kat 7E tapi asyik takde je..aku dah mengidam sangat2 nie..bile dapat nak makannyer??hehehe..harga dah r RM2.80 je..berbaloi aku makan hari2 sebab aku memang minat makan aiskrim..hahaha..