Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, February 18, 2011

Tak tahu digambarkan

Hari ini tiba-tiba aku rasa perasaan yang bercampur baur..,sedih,kesal dan terasa begitu BODOH!
Apa yang sebenarnya aku tunggu lagi walaupun hakikat yang pasti perkara tersebut tak pernah akan berlaku...tolong terima kenyataan ye diriku ini..Sedar dulu..

Argghhhhh...aku terasa macam nak menjerit je hari ini..kalau boleh nak je aku meraung sekuat hati.Biar semua orang dengar luahan perasaan aku ini..Korang semua rasa boleh tak kalau aku nak buat sesuatu yang menyakitkan aku sebagai pengajaran?saat ini memang rasa macam nak ambik pisau dan toreh--toreh je diri nie..,oh nooo..,

Susah untuk aku buang segala perasaan ini..kalau lah dia baca memang satu kebanggaan kepada aku kerana sudi memberikan sedikit perhatiannya kepadaku..,aku ini gila attention ke ape??oohh...whatever..,pedulikan semua tu..memang aku sengallll..,

0 comments: