Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Sunday, February 20, 2011

Hari Hampir Bermakna..

Hahahaha...semalam 20/2/2011 adalah birthday aku yg ke 18 tahun..huhu..dah matang pun den nie..hehehe..
Semalam juga aku pergi keluar bandar..bandar mana??kuantan lah..mana lagi..hahaha,,pergi jumpa my ex-teacher kat megamall then kiteorang pergi makan kat McDonalds..Lepas tuh pergi window shopping satu megamall tu..hahaha..


Habis window shopping aku n Intan beli aiskrim..makan Mcflurry Oreo dan teruskan perjalanan daripada megamall pergi ke East Coast Mall(ECM).Nak tau kiteorang g buat ape??pergi window shopping jugak tau..hahaha..


Dalam ECM tuh ada artis datang tapi bukan artis yang aku minat..hahaha..so,aku jalan-jalan je dengan intan kat dalam tu..beberapa kali juga pusing..pergi jumpa kawan aku yang kerja kat parkson ECM tuh lahh..gosip2 pastuh beli makanan kemudian kiteorang balik..hahaha


Aku dapat banyak wish birthday dari kawan-kawan kat FB n Twitter aku..thanks all of u.hehehe.
Tapi!!jeng,jeng,jeng...yang paling tak sangka ialah emm..kejap2.malam itu budak yang bernama ayeen telah suruh aku bagitau dato ct yang birthday aku haritu..die nak test r samada dato ct balas@wish ke tak aku.huhu..


Jadi,selepas balik dari bandar,aku pun tak lah online sebab penat n de hal2 lain..hehehe..pagi tadi bila aku bukak twitter aku aku tengok ramai wish aku..lahhh...macam mane dieorang tau nie..rupa-rupanya ade tweet dari Dato CT tau..meh nak ulang lagi...DATO CT wish birthday aku..hahaha...tak sangka pulak..bila baca tweet tuh terus rasa macam nak melompat tinggi2..tak pun rasa nak menjerit..hahaha.Nak pengsan pun ada kerana terlalu suka..wahahahaha...






Begitulah ceritanya...,huhu..sejak hari ini aku akan cuba rajin nak tulis blog tau.

2 comments:

Ayeen Ariffin said...

wahh.ayeen? HAHA..ok dato ct reply tweet =) ~ngee

Nur Athira Izzaty said...

yolah..hahaha..pdan muke.