Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, February 5, 2010

Cuti -cuti malaysia..

Nie sbenarnyer cerita lama tapi dijadikan baru lah ye sebabnyer xletak dalam entry lg..last year masa cuti pnjang seperti biasa mak aku g blajar kat kelantan..dlam 22 hhb tuh kiteorg pun pergi lah jemput mak aku kat kelantan(mentang2 dah ada kereta baru)..duduk kat kelantan tuh semalam je..lepas tuh bermulalah cuti2 mlaysiaku..


cuaca berkabus..sejuk tau.. rasa pun dah mcam kat luar negara.


mse on the way..lalu kat banjaran ttiwangsa..sejukk..


kat tsik banding..lawa tau.. nie tasiknyer..

23 hb..PENANG.


Jambatan pulau pinang n wajah2 kepenatan bila sampai..
dri kelantan terus pergi ke penang...mule2 ingatkn nk tido kat penang tapi susah n jalan yg amat jem di sebelah pulau tuh so,tido dekat sg petani..

24 hb.KEDAH,PERLIS,PERAK.



Sawah padi n gambar kat menara tuh..tgah tgok teropong bndar alor setar..

Dri sg petani tuh kiteorg pun nk pergi Perlis..singgah mkan kat Kedah n pergi naik menara alor setar..smpai perlis kiteorg pergi Padang besar,..beli je pe2 yg ptut ingatkan murah tpi cm sme je harga barang2 tuh..x jauh sngat bezanya..


25 hb.PERAK.


Dekat taman tasik taping..x berhenti lalu je..sbb tuh xde gmbar pose..

Malam nie tido kat perak..dekat skit ngan k.l dah coz esoknya nk kene g k.l plak de sepupu bertunang..


26 hb.SEGAMBUT.
Sampai sbelum tengahari kat k.l.mkan2 kat mjlis bertunang tuh..lpastuh mksdare semua plan nk g jlan kat k.l.


suasana


26 hb.SHAH ALAM(malam)
Malam tuh pergi shah alam tido rumah mokcik aku..tapi mak n ayah aku x g skali..aku n adk aku yg kedua je ikut skali..dlam 3 kereta jugak r pergi berhijrah tuh..hehehe

27 hb.SHAH ALAM

Pagi esok tuh bru mak n ayah aku dtg kat rumah mokcik aku..plan kiteorg hari nie nk pergi pasar karat kat depan stadium shah alam n then wet world shah alam..beli mkanan kat pasar then trus g mandi..


best mandi..tiket pun murah je..


27 hb.RAWANG(malam)

Malam tuh pulak dengan mencapai kata sepakat kiteorg nak pergi rawang pulak rumah maksu aku..bile dh rmai sdare duk k.l mmg cm nie jdnyer..

28 hb.GOMBAK

Sebelum balik semuanya nk singgah dulu rumah maknjang aku pulak..makan tengahari kat situ..ptg bru blik..aku blik kuantan n ade yg blik kg kat temerloh..

Tamatlah sudah percutian kali nie..hehehe..mmg penat tapi best..tahun nie pun akan dibuat lagi mcam tuh..