Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, September 25, 2009

MajLiS kHatAM aL-qUraN

Hari khamis,sebelum cuti skolah harituh sekolah aku de wt majlis khatam Al-quran....aku msuk sbb tuh aku tulis entry psal tuh...huhuhu..sebab kamera aku dah de so mcam2 gmbar aku ambik mse kt skolah hri tu..kwan2 aku pun semua nye giler kamera...tapi xsemua pic r aku masukkan kt sni..
Pagi2 lagi dah bersiap..pakai bju kurung trus dri rumah...tpi satu je cm xbetul skit...gambar aku xde pun...aku juz ambik gmbar org je...huhuhu...




Aku bg dieorg kamera nie yg dieorg wt rupanya...huhuhu..



Dua dri kiri yg kt depan tuh aku..
Lepas siap tuh pngetua bg ucapan...lpas tuh dpat paper bag...huhuhu...duit raya pun dpat jgak...hahahahaha...then salam2 ngan cikgu,kemas kelas pastuh balik..

Thursday, September 10, 2009

SeKoLAh,MaSaLah n PeNgAWaS...

Minggu nie kt skolah..sperti biasa aku nmpak cm x bz tpi aku bz...huhuhu...last month aku jd calon pengawas..ambik ujian n ukur blazer..mnggu lepas n smpai raya nie aku dlam proses mnjadi pengawas percubaan..td aku dh dpat name tag pengawas percubaan..mse rehat aku kene bertugas tapi dlam bulan puasa nie aku masuk tadarus al-Quran jd aku dikecualikan bertugas...mse rehat jerk kene g ngaji kt surau sekolah..next week de majlis tadarus tuh..
Last friday de msalah skit berlaku..xnak r cte pe die...nnti tkut mengaibkan org plak..ckup r sekadar tau de msalah n bkan aku pnyebabnya tpi aku yg rse bersalah lbih2..org yg wt slah tuh xde prasaan ke?x reti2 nak mntak maaf...klau stakat sesama pelajar xpe nie lbih lg tau...mmg tengah geram nie..
Entry kali nie aku xletak gmbar r sebab aku x klik n xtau pun nk letak pic pe..huhuhu...
Enjoy..