Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Wednesday, August 26, 2009

KurSuS MemaNdU..

Hari jumaat yang lepas (21/8/09) tarikh yg sme ngan anniversary dato ct aku n bdak2 skolah aku,khas untk form 4 n 5 jerk de kursus memandu...sbelum tuh spe2 yg nk ambik lesen nie kne byar 20 dulu....harga istimewa tau...untuk ambik lesen motor bukan kereta...huhuhu...blum ckup umur lagi r nak ambik lesen kereta...pagi tuh dtg skolah macam bese kt skolah...then,kteorg g kt tempat tuh naik bas...de dua bas...satu 4 girls n satu lg 4 boys..

Suprise jgak r aku rse coz aku pun xtau tempat kursus tuh yg sbenarnye...rupe2 nye kt indera mahkota...de dean pe ntah kt stu...lupe dah plak...smpai2 jerk kteorg daftar n mula r sesi kursus tuh..lbih kurang kul 9 lebih mse tuh...dlam kul 10.30 tuh rehat mnum pagi...yg pling aku suke skali r...coz free..hahahahaha....



Dalam dewan tuh...



Xde kje mse nie..dlam toilet..huhuhu..


Kursus tuh hbis lbih kurang kul 5 ke 6 ntah...lpas tuh blik....dlam bas tuh sebab dh terlalu tension duk lme dlam dewan tuh kteorg suh pkcik bas tuh psang radio n nyanyi rmai2...bse r ble pmpuan2 duk dlam satu bas mmg kecoh...nsib bek pkcik tuh sporting...kteorg nyanyi r...wt lwak r...sbb aku duk blakang skali mcm2 kteorg buat...huhuhu...aku je yg bwak kamera so sume suh aku ambik gmbar dieorg....mcam2 pose de...aku pun bosan sbenarnye....


Nk dkat kul 7 mlam tuh smpai r kt skolah....mse nk blik...pnat tau....


OK BYE..

2 comments:

pencinta kedamaian said...

kursus memandu cm ne amek lesen ker
hhehe

AtHiRA said...

aah..