Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Wednesday, August 26, 2009

AkU MAsAk....

Bile cuti skolah jerk mak aku confirm xde...so,aku yang kne msak...mne mak aku g??blajar kt klantan...huhuhu...nsib bek r aku reti msak...tpi sedap ke??huhuhu..Tahun nie first day puasa tpi my mom xde....so aku yg kne msak...aku msak je r pe yg ptut...bergantung pde pe yg ade...

Hahahahahaha....



Antara lauk2 yg aku msak..
1.Udang masak merah
2.Sayur campur
3,Ikan goreng...

Hahahahahaha...tu je r...

5 comments:

Anonymous said...

hi thira hehe ni kak tajlena hahaha laptop akak biol hari ni bole masok blog bsok lusa blom tentu lagi angin satu badan laptop ni hehe

wah bukan main lagi masak ek smpi 3 jenis tu hehe bukan nk antar dlm mimpi akak hahaha

pencinta kedamaian said...

sedap ke tak masak tuh??
:p

AtHiRA said...

mesti r sedap..

idasm said...

wah,., dh pandai masak.. baguslah. rajin2lah ke dapur yea... hehe...

AtHiRA said...

bukan dah pandai kak...
memang pandai tapi malas...
heheheh..